قانون ارتعاش|فرکانس چیست؟

قانون ارتعاش چیست؟
5
(5)

در مورد قانون ارتعاش یا فرکانس چه مي‌دانيد؟

قانون ارتعاش یا فرکانس؛بطور ساده و کلي بيان مي‌کند،ذهن انسان داراي قدرتي است که از خود ارتعاشاتي را ارسال مي‌کند. و اين امواج چه مثبت يا منفي، امواج شبيه به خود را جذب مي‌کنند. و در زندگي ما پديد مي‌آورند.

گیرنده های خود را تنظیم کنید

به طور مثال،فرض کنيد شما مي‌خواهيد برنامه مورد علاقه خود را از شبکه راديو سلامت، که روي فرکانس يا موج اف ام 102 قرار دارد، بشنويد.وقتي که گيرنده شما روي فرکانس يا موج اف ام 88 که مختص شبکه راديو جوان مي‌باشد، تنظيم شده باشد.   شما نمی توانید برنامه ی مورد علاقه خودتان را دريافت کنيدو بشنويد.بنابراين بايد دستگاه خود را روي فرکانس اف ام 102 تنظيم کنيد تا به خواسته خود برسيد.یعنی برنامه مورد علاقه خود را بشنوید.

 

قانون ارتعاش یا فرکانس چیست؟

 

يعني اينکه بايدگيرنده شما با فرکانس‌هاي ارسالي آن شبکه هماهنگ، همسو، برابر، مشابه باشند.هر چيزي که در جهان هستي وجود دارد، در حال ارسال فرکانس و ارتعاش است،که به آن رزونانس گفته مي‌شود. فرکانس ها تفاوت‌هايي با يکديگر دارند.به عنوان مثال؛ ارتعاشی که يک حيوان يا ميز از خود مرتعش مي‌کند،با ارتعاش فرستاده شده از مغز ما متفاوت است.

کل جهان هستی از انرژی ساخته شده است

طبق قانون ارتعاش ،کل جهان در نهايت خود از انرژي تشکيل شده است.وقتي دانشمندان فيزيک کوانتوم، در ابعاد مولکولي و اتمي موجودات (انسان‌ها، حيوانات، گياهان و جامدات) ريز مي‌شوند. در نهايت به اتم مي‌رسند.که در آنجا توده انرژي يا ابر الکتروني که به دور هسته مي‌چرخد؛مشاهده مي‌کنند. چون ما هم انرژي هستيم،پس تمام سلول‌ها و مولکول‌هاي ما هر لحظه در حال ارتعاش هستند.

همه چیز در حال ارتعاش است

کل وجود ما در يک هماهنگي کامل،هر لحظه در حال ارسال ارتعاش به کائنات هست.جنس ارتعاشات ذهني،سلول‌ها و مولکولهاي ما رو افکار غالب ذهن تعيين مي‌کند؛ بنابراين چيزي که ارتعاش ما را در هر لحظه تعيين مي‌کند افکار و مهم‌تر از آن احساسات ما در آن لحظه است.همه خواسته‌ها و آرزوهاي ما نيز از انرژي ساخته شده‌اند. و در حال ارتعاش هستند.

براساس قانون ارتعاش، مغز ما روزانه ارتعاش هاي زيادي از خود مرتعش مي‌کند. و همچنين اين فرکانس‌ها، انرژي مشابه خود را جذب خواهند کرد، به همين دليل افراد زيادي با استفاده از فرستادن فرکانس مثبت قادر به جذب انرژي مثبت بيشتر و همچنين تغيير و بهبود زندگي خود هستند. شما به چه اندازه در طول روز به سلامتي، ثروت بيشتر و آرامش فکر مي‌کنيد؟

 

منبع: کتاب تئوری جوهر در آب و جذب سلامتی نویسنده: علی عباسی

نویسنده: هیات تحریریه راز تیوان – علی عباسی

34% -
جدید
99,000 تومان

این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز: 5 / 5. تعداد آرا: 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *