3مرحله اصلی قانون جذب

5
(6)

مراحل 3گانه و اصلی قانون جذب در زندگی کدامند؟ 

در این مقاله با 3مرحله اصلی قانون جذب در زندگی آشنا می شوید، در ادامه با راز تیوان همراه باشید:           همانطور که در مطالب قبلی گفته شد، قانون جذب یک اصل جهانی است، که بیان می‌کند هر چیزی را که روی آن تمرکز کنید، به زندگی خود جذب خواهید کرد.هر چیزی که انرژی و توجه خود را به آن اختصاص دهید، همان چیزی است که به شما بازخواهد گشت.

به‌عبارتی‌دیگر،

وقتی روی فراوانی چیزهای خوب در زندگی خود تمرکز کنید. به‌طور خودکار چیزهای مثبت بیشتری را به زندگی خود جذب خواهید کرد.اما اگر روی افکار منفی متمرکز شوید و فقط روی چیزهایی که در زندگی کمبود دارید تمرکز کنید، درنهایت منفی گرایی را به زندگی خود جذب خواهید کرد و آنچه بیشتر از همه می‌خواهید همچنان از شما دور خواهد شد.

 

برای فعال کردن قدرت این قانون جهانی (قانون جذب)، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک فرآیند 3مرحله اصلی قانون جذب را دنبال کنید:

مرحله 1: آنچه را که دوست دارید از کائنات بخواهید

شما هرروز درخواست‌هایی را در قالب افکار به کائنات و همچنین ضمیر ناخودآگاه خود ارسال می‌کنید. هر چیزی که به آن فکر می‌کنید،یا درباره آن صحبت می‌کنید و به آن توجه می‌کنید، به کائنات می‌گویید که چه چیزی را می‌خواهید بیشتر به زندگی خود جذب کنید.

به همین دلیل برای شما بسیار مهم است که در مورد افکاری که به کائنات ارائه می‌دهید، خیلی با دقت عمل کنید. هر چه در مورد آنچه واقعاً می‌خواهید واضح‌تر و متمرکزتر باشید، جذب آن چیزها به زندگی خود برای شما آسان‌تر خواهد بود.

به‌عنوان‌مثال؛ فرض کنید می‌خواهید شغل خود را تغییر دهید، به منطقه دیگر بروید، یک جایزه بزرگ برنده شوید، برنامه تلویزیونی خود را داشته باشید یا از یک بیماری بزرگ بهبود پیدا کنید.

  • وقتی به هدف خود “رسیدید” چه احساسی خواهید داشت؟
  • در طول روز چه‌کار می‌کنید؟
  • با چه کسانی وقت می‌گذرانید؟

هرچه بیشتر بر آنچه می‌خواهید تمرکز کنید (نه آنچه نمی‌خواهید)، سریع‌تر رؤیاها و اهداف خود را آشکار خواهید کرد.             

مرحله 2: باور داشته باشید که به خواسته های خود خواهید رسید

فقط تمرکز روی آنچه می‌خواهید کافی نیست.باید باور داشته باشید که ممکن است!

اگر به آنچه می‌خواهید فکر کنید، اما در دل خود شک  و تردید دارید که هرگز به آن نخواهید رسید، درنهایت سیگنال‌های مختلطی را به جهان خواهید فرستاد که با نتایج متفاوتی به شما پاسخ خواهد داد.مشکل این است که اکثر مردم‌ باورهای محدود کننده‌ای دارند، که آن‌ها را از اجازه دادن فراوانی و شادی به زندگی خود بازمی‌دارد.

من شمارا تشویق می‌کنم که کارهای ذهنی را شروع کنیدکه به شما کمک می‌کند. باورهای محدودکننده خود را رها کنید. و آن‌ها را با باور به اینکه لایق بهترینها هستید و می توانید به هر هدفی که می خواهید می رسید، جایگزین کنید.

 

مرحله 3: آنچه را که می‌خواهید دریافت کنید

اکنون، برای دریافت آنچه می‌خواهید، باید با آنچه که می‌خواهید به زندگی خود جذب کنید،”هم ارتعاش” شوید.               ساده‌ترین راه برای انجام این کار ایجاد احساسات مثبت، عشق، شادی، شکرگزاری در طول روز است.همچنین می‌توانید احساساتی را که اگر قبلاً آنچه را که می‌خواستید داشتید، تجربه می‌کردید، تمرین کنید. این کار ضمیر ناخودآگاه شما را فعال می‌کند تا آن احساسات تصوّر شده را به واقعیت تبدیل کند.درنهایت فراموش نکنید که برای رسیدن به اهداف خود اقدام مداوم انجام دهید.

نیت‌ ها بسیار قدرتمند هستند، اما برای رسیدن به نتیجه باید اقدام کنید!

 

ترجمه و تالیف: هیات تحریریه راز تیوان | علی عباسی

این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز: 5 / 5. تعداد آرا: 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *