قانون جذب چیست؟ و چگونه کار می کند؟

5
(1)

قانون جذب چیست؟ چشمان خود را به دنیایی از امکانات بی پایان باز کنید

به بیان ساده، قانون جذب توانایی جذب هر چیزی است که روی آن تمرکز می کنیم.
اعتقاد بر این است که صرف نظر از سن، ملیت یا اعتقاد مذهبی، همه ما در معرض قوانین حاکم بر جهان از جمله قانون جذب هستیم. این قانون جذب است که از قدرت ذهن برای ترجمه هر آنچه در افکار ما است استفاده می کند و آنها را به واقعیت تبدیل می کند.
در اصطلاح اولیه، مانند، مانند را جذب می کند و همه افکار در نهایت در اشیا ظاهر می شوند.
اگر روی عذاب و تاریکی منفی تمرکز کنید، زیر آن ابر خواهید ماند. اگر روی افکار مثبت تمرکز کنید و اهدافی داشته باشید که هدفتان رسیدن به آنهاست، راهی برای رسیدن به آنها با اقدامات گسترده پیدا خواهید کرد.

به همین دلیل است که جهان یک مکان بی نهایت زیبا است.
قانون جذب حکم می کند که هر چیزی را که بتوان تصور کرد و در چشم ذهن نگه داشت، در صورتی قابل دستیابی است که بر روی برنامه ای برای رسیدن به جایی که می خواهید باشید، عمل کنید.

قانون جذب چیست؟ و چگونه کار می کند؟

قانون جذب یکی از بزرگترین رازهای زندگی است. تعداد بسیار کمی از مردم به طور کامل از تأثیر قانون جذب بر زندگی روزمره آنها آگاه هستند.
چه آگاهانه و چه ناآگاهانه این کار را انجام دهیم، در هر ثانیه از وجودمان، مانند آهنرباهای انسانی عمل می کنیم که افکار و احساسات ما را به بیرون می فرستند و مقدار بیشتری از آنچه را که بیرون داده ایم به سمت خود جذب می کنیم.
متأسفانه، بسیاری از ما هنوز نسبت به پتانسیلی که در اعماق وجودمان حبس شده است، کور هستیم. در نتیجه، رها کردن افکار و احساسات خود بسیار آسان است. این باعث می شود افکار اشتباهی به شما منتقل شود و احساسات و اتفاقات ناخواسته بیشتری به زندگی شما جذب شود.
با گفتن این موضوع، کشف اینکه قانون جذب در زندگی شما در کار است، باید دلیل بزرگی برای جشن گرفتن باشد! هنگامی که قدرت جذب توسط شما درک شد، دیگر مخفی نیست. بعلاوه، شما یاد گرفته اید که چگونه این موارد را به طور موثر در زندگی روزمره خود به کار ببرید، تمام آینده شما متعلق به شماست که باید بسازید.

تاریخچه قانون جذب

قبل از شروع سفر باورنکردنی به سوی روشنگری واقعی در قانون جذب، مهم است که بدانید می توانید آن را در زندگی خود به کار ببرید و اگر از ابزارهای صحیح استفاده شود، می تواند موثر باشد.
اعمال و باورهای موجود در این قانون در طول تاریخ شعله ور جان افراد بزرگ بوده است.

صدها سال پیش تصور می شد اولین بار قانون جذب توسط بودای جاودانه به انسان آموزش داده شده است.
اعتقاد بر این است که او می خواست بداند که “آنچه که شده اید همان چیزی است که فکر کرده اید”. این اعتقادی است که عمیقاً در قانون جذب ذاتی است.
با گسترش این مفهوم به فرهنگ غربی، اصطلاح “کارما” نیز به وجود آمد، این اعتقادی است که در جوامع متعددی رایج است.
در طول قرن‌ها، بین بسیاری این درک رایج بوده است که آنچه به دنیا می‌دهید (خواه خشم یا شادی، نفرت یا عشق ) در نهایت چیزی است که می‌تواند در نهایت به زندگی شما بازگردد.
این مفهوم ساده و آسان برای دنبال کردن سال‌هاست که در بین بسیاری از افراد بسیار محبوب بوده است. این نشان می دهد که ایده قدرت جذب به هیچ وجه جدید نیست. در حال حاضر برای بسیاری از ما به طرق مختلف قابل تشخیص است.
اصول اصلی قانون جذب را می توان در آموزه های بسیاری از تمدن ها و گروه های مذهبی نیز کشف کرد.
به عنوان مثال، در امثال 23: 7 آمده است: «آنگونه که انسان در دل خود می اندیشد، او نیز چنین است». اثبات ستایش قوانین جذب را می توان در طول اعصار کشف کرد. همه آنها به روش های مختلف ضبط شده و آموزش داده شده است، اما هنوز برای همه بشریت وجود دارد تا آن را پیدا کند.

آیا قانون جذب واقعی است؟

همانطور که قبلاً بحث شد، قانون جذب و ارزش های آن در طول تاریخ دیده شده است.
و تعداد زیادی از زنان و مردانی که اثر خود را در این جهان به جا گذاشته اند، قانون جذب را به عنوان یکی از بزرگترین قدرت های روی زمین نشان داده اند. با بسیاری از شاعران، هنرمندان، دانشمندان و متفکران بزرگی مانند شکسپیر، بلیک، امرسون، نیوتن و بتهوون که همه این پیام را از طریق آثار متعدد خود منتقل می کنند.
بسیاری از طرفداران مدرن قانون جذب نیز وجود داشته اند. از جمله آنها می توان به اپرا وینفری، جیم کری و دنزل واشنگتن اشاره کرد.
علاوه بر این، با بیش از 7.6 میلیون طرفدار فیس بوک، داستان های موفقیت زیادی پیرامون قانون جذب وجود دارد.

چالش برانگیزترین بخش تصدیق و پذیرش حقیقت آنچه قانون جذب ارائه می دهد این است که متوجه شوید تک تک تصمیمات شما در زندگی، چه خوب و چه بد، تنها توسط شما شکل گرفته است.
برای بسیاری، این می تواند یک قرص تلخ برای بلعیدن باشد، به خصوص اگر احساس می کنید که ضربات شدیدی در زندگی به شما یا عزیزانتان وارد شده است.
با این حال، هنگامی که به طور واقعی کلید واقعی قانون جذب را درک کردید، می‌توانید با امید و شجاعت در این دانش بی‌نظیر تجدید شوید که می‌توانید مسئولیت زندگی خود را به دست بگیرید و خود را برای همیشه از چرخه ترس رها کنید، نگران باشید. یا منفی گرایی که شما را برای مدت طولانی عقب نگه داشته است.

علم پشت قانون جذب: واقعیت، نه تخیل

کار فیزیکدانان کوانتومی در سال‌های اخیر کمک کرده است تا تأثیر باورنکردنی که قدرت ذهن بر زندگی ما و به طور کلی جهان دارد، بیشتر شود. هرچه این ایده توسط دانشمندان و متفکران بزرگ به طور یکسان بررسی شود، درک بیشتری از نقش مهم ذهن در شکل دادن به زندگی ما و دنیای اطرافمان داریم.

مهم نیست که هرگز به درک کاملی از فیزیک کوانتومی پشت قانون جذب نرسید. با این حال، این بدان معنا نیست که همه ما نمی توانیم از مزایای بسیاری که این سخاوتمندانه و قانون می تواند به ما ارائه دهد، بهره مند شویم.
همانطور که فیزیکدانان به ما می آیند تا اطلاعات بیشتری را در مورد قانون به ما ارائه دهند، ما می توانیم به سادگی از این درک واقعاً رهایی بخش و قدرتمند خوشحال شویم که ما خالق و کنترل کننده زندگی و انرژی همه ما هستیم.
شاد باشید، زیرا کائنات همیشه در کنار ماست ! هرچه زمان بیشتری را به یادگیری نحوه استفاده موثر از قانون جذب اختصاص دهید، زندگی شما رضایت بخش تر و با ارزش تر خواهد بود. هیچ محدودیتی وجود ندارد! ذهن خود را باز کنید و از فراوانی طبیعی کیهان لذت ببرید.

نحوه استفاده از قانون جذب

هنگامی که به درک امکانات شگفت انگیزی که زندگی در اختیار ما می گذارد، رسیدیم، می توانیم متوجه شویم که مانند هنرمندان هستیم. ما در حال ایجاد تصاویری از زندگی مورد نظر خود هستیم و سپس انتخاب می کنیم و اقداماتی انجام می دهیم که آنچه را که در نظر داشتیم محقق می کند.
پس اگر عکس را دوست نداشتید چه؟
تغییر دهید!
زندگی یک بوم خالی از امکان است. شما کنترل می کنید که تصویر تمام شده چگونه می تواند باشد.
قانون جذب واقعاً به همین سادگی است. همه قوانین طبیعت کاملاً کامل هستند و قانون جذب نیز از این قاعده مستثنی نیست. مهم نیست که به دنبال چه چیزی هستید یا به دست می آورید یا در زندگی هستید، اگر بتوانید ایده ای را حفظ کنید و آن را در چشم ذهن خود ببینید، می توانید با کمی تلاش از جانب خود آن را از آن خود کنید.

 

منبع: thelawofattraction.com

ترجمه: هیات تحریریه راز تیوان

این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز: 5 / 5. تعداد آرا: 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *