علت بروز بیماریهای بیشتر و جدید چیست؟

چرا هر روز بیماریهای بیشتری بوجود می آید؟
5
(8)

چرا هر روز،بیماری‌های بیشتری ظاهر می‌شوند؟

امروزه در جامعه ما با وجود پیشرفتهای قابل ملاحظه در زمینه‌های مختلف به ویژه علم پزشکی، روز به روز به تعداد بیماران و انواع بیماری‌ها اضافه می‌شود.علت بروز بیماریهای جدید
برخلاف باور عموم که فکر می‌کنند عوامل بیرونی مثل آلودگی آب و هوا و انواع غذاها و بهداشت و… تنها عامل اصلی این بیماری‌ها هستند. باید عامل اصلی را در نوع نگرش، عواطف، احساسات ورفتار افراد جامعه که حاصل افکار و باورهای آنهاست جستجو کرد.

چرا که امروزه بنا به دلایلی انواع رذایل اخلاقی از قبیل حسادت، ترس و نگرانی، استرس، تهمت، ناامیدی، گله و شکایت، دروغ، غیبت، منفی بافی، قضاوت نادرست و…که مملو از انرژی‌های منفی و ارتعاشاتی به جز بدبختی و فلاکت به دنبال ندارد. در بین افراد جامعه عادی شده و زمینه‌ساز خیلی مسائل و مشکلات در همه جنبه‌های زندگی افراد بویژه، انواع بیماری‌های جسمی و روحی و گریبانگیر اغلب افراد جامعه شده است.علت بروز بیماریها

همواره به سلامتی فکر کنید!

و طبق قانون جذب بیماری‌ها به علت فکر کردن به چیزهای ناخواسته، عواطف منفی و ادامه تمرکز به چیزهای ناخواسته به نحوی که عواطف منفی شما بیشتر شود به وجود می‌آید یعنی آنقدر عواطفتان را نادیده می‌گیرید و به توجه کردن به چیزهای ناخواسته ادامه می‌دهید و با این کار باعث جذب افکار و تجربه‌های منفی بیشتری به سوی خود می‌شوید.همانطور که قبلاً گفته شد، افکار، باورها و عواطف مثبت و منفی شما در مکانیزم و فعل و انفعالات تک تک سلول‌ها و جسمتان تأثیر می‌گذارند.

به فرض مثال اگر همواره اندیشه‌ها و افکاری ترس زا داشته باشید، باعث ترشح هورمون‌هایی در جریان خون می‌شود که براحتی می‌تواند مراکز حیاتی سیستم عصبی را از کار بیاندازد؛ و ترس باعث از بین رفتن گلبول‌های خون می‌شود. طبق آزمایش‌های گوناگون، دروغگویی افراد باعث می‌شود که جسم تحت فشار باشد،بنابراین، قلب، نبض،فشار خون ناگهان افزایش می‌یابد و فعالیتشان غیر عادی می‌شود و بصورت حرکات غیر عادی در حالات و به عبارتی تغییر در زبان بدنشان نمایان می‌شود و از این مکانیزم در دستگاههای دروغ سنج امروزی استفاده می‌کنند. و با رصد کردن این حالات غیر عادی به درستی یا نادرستی ادعاهای شخص پی می‌برند.علت بروز بیماریها

ارتعاش خود را از منفی به مثبت تغییر دهید

بیماری زمانی به وجود می‌آید که نشانه‌های اولیه و نامحسوس نا همسویی و ناهماهنگی را که به شکل عواطف بروز می‌کند، نادیده بگیرید؛ بنابراین اگر عواطف منفی احساس کنیدو فکر و باورتان را عوض نکنید تا از شر عواطف منفی خلاص شوید، همیشه بزرگ و بزرگتر می‌شود. تا اینکه سرانجام به حسّی جسمی تبدیل می‌شود. و رفته رفته وضع جسمی‌تان وخیم‌تر خواهد شد. هر گونه بیماری، صرفاً نشانه ارتعاشتان است. هرگاه ارتعاش وفرکانس‌های تان را تغییر دهید، نشانه هم خودش را با ارتعاش هماهنگ می‌کند.علت بروز بیماریها

«بیماری چیزی نیست جز، نشانه فیزیکی انرژی نامتعادل و ناهماهنگ»

بیماری نشانه اغراق شده افکار منفی است که به صورت نامحسوس با عواطف منفی شروع شده و با ادامه عواطف منفی، بیشتر و بیشتر شده است. فکر منفی یک نوع مقاومت است. و فرقی نمی‌کند که موضوع فکر منفی چه چیزی باشد. به این علت است که مدام بیماری‌های جدید به وجود می‌آید و تا زمانی که به علت واقعی بیماریها پرداخته نشود هرگز درمان نهایی در کار نخواهد بود.

بنابراین اگر افکار و باور مثبت و احساس خوبی در مورد بیماری نداشته باشید و همیشه بر روی بیماری و عوامل آن توجه کنید بهبودی حاصل نخواهد شد. حتی اگر در اثر داروهای مصرفی به مدت کوتاهی دست از سر شما بردارد، چون به صورت ریشه‌ای که در افکار، باورها و ذهن ناخودآگاه خود آن بیماری را پرورش می‌دهید، دوباره در جسم شما ظاهر خواهد شد.

شما هم ممکن است در جامعه، افرادی را شاهد باشید که همیشه از یک نوع ناخوشی و بیماری رنج می‌برند، برخلاف درمان‌هایی که با مراجعه به پزشکان و متخصصان متعدد بر روی بیماری خود انجام می‌دهند، چند صباحی بطور موقت درمان و التیام می‌یابند ولی شفای کامل و دائمی حاصل نمی‌شود.

درمان یا شفا ؟

افلاطون بر این باور بود که «درمان» و «شفا» با هم فرق دارند،درمان به معنی تسکین موقتی بیماری است. در عوض شفا به معنی کامل شدن کل وجود آدمی (جسم و جان) می‌باشد. از آنجائیکه فقط 2 درصد از وجود انسان جسم و 98 درصد ذهن و جان است. گفت: «جزء هیچ گاه نمی‌تواند سالم باشد مگر آنکه کل سالم باشد به عبارتی دیگر اگر ذهن و روح، افکار و باورهای انسان سالم نباشد، شفایی در کار نخواهد بود.»علت بروز بیماریها

بنابراین افراد با مراجعه به پزشک معالجه می‌شوند، امّا تا زمانی که الگوی فکری، اندیشه و باورهای منفی خود راکه دلیل اصلی درد و بیماری است، رها نکنند، شفا پیدا نمی‌کنند و دوباره بعد از مدّتی بیماری در آن ناحیه یا اندامی دیگر از جسم ظاهر می‌شود.

شاید ذهنتان در برابر این موضوع که جسم ما تحت تأثیر افکار و باورهایمان هست مقاومت نشان دهد. چراکه ما افرادی را می‌شناسیم که اغلب منفی بافی می‌کنند ولی همیشه جسم سالمی دارند و بیمار نمی‌شوند. موضوع این است که چون اساس رسالت جسم ما، آفرینش، زندگی و سلامتی است .و همیشه میل به سلامتی و شادی دارد. و از طرفی جسم ما در دریافت و ثبت افکار منفی بسیار کند تر از ثبت افکار مثبت عمل می‌کند.

بنابراین یک فکر مثبت که به صورت مداوم تکرار شود، قادر است هزاران فکر منفی و ناسالم را از بین ببرد. و ما باید از این قابلیت استفاده کنیم و با متمرکز شدن روی افکار مثبت ایجاد و تقویت باورهای مثبت در خودمان به ویژه با تکرار جملات تاکیدی مثبت، عواطف منفی را از ذهن خودآگاه و ناخودآگاه خود پاک کنیم. و در این مسیر مداومت به خرج دهیم. چون که این افکار و باورهای منفی یک شبه در ذهن ما ایجاد نشده است که یک شبه هم از بین برود.باید برای دریافت نتیجه مطلوب به خودتان فرصت کافی بدهید.

 

منبع: کتاب تئوری جوهر در آب و جذب سلامتی اثر علی عباسی

نویسنده: هیات تحریریه راز تیوان | علی عباسی

 

این کتاب به جذب و حفظ سلامتی جسم  و روح شما با قدرت تلقین ،تفکر مثبت و ذهن ناخودآگاه کمک می کند!

34% -
جدید
99,000 تومان

این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز: 5 / 5. تعداد آرا: 8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *