چگونه اتفاقات خوب را جذب کنیم؟

چگونه اتفاقات خوب را جذب کنیم؟
5
(8)

چگونه اتفاقات خوب را جذب کنیم؟

همه ما در زندگی چیزی می خواهیم. و اهداف و آرزوهایی داریم. اما همیشه آن چیزها اتفاق نمی افتند. و هرچه زمان می گذرد در این فکر هستیم که چه زمانی، رویاهای خود را برآورده کنیم. و چگونه می توانیم همه چیزهایی را که در زندگی خود آرزو داریم، جذب کنیم.جذب اتفاقات خوب

اگر به دنبال یک شغل عالی، رابطه ایده آل، ماشین مناسب یا حتی بهترین مکان برای زندگی هستید. جذب آن کار دشواری نیست. و اگر از صمیم قلب به آن اعتقاد دارید، که بطور نامرٍئی همه ما را به هم پیوند می دهد. احتمالاً از اهمیت قانون جذب آگاه هستید.

در حالی که برخی افراد این شبه پدیده را به سخره می گیرند. اما علم جذب واقعیت دارد. و می تواند انقلابی در زندگی فرد ایجاد کند. و همه چیز را از حالت انتزاعی به واقعیت تبدیل کند. در زندگی به هر آنچه که تمرکز می کنید می رسید. و آنچه می کارید درو می کنید. و آنچه را می روید می پرورانید. وقتی ذهن ما غرق در منفی نگری می شود همه چیز را از بعد منفی می ببینیم. به همین دلیل در این بخش از راز تیوان به چگونگی جذب اتفاقات خوب می پردازیم.

1- بدانید دقیقاً چه می خواهید

سوالی وجود دارد که هر فردی باید پاسخ آن را بداند. من واقعاً چه می خواهم؟ باید در مورد خواسته های خود شفاف باشید. تا بتوانید نحوه رسیدن به آن را بیابید. آیا می خواهید در یک شرکت عالی استخدام شوید؟ آیا می خواهید تجارت خود را تا پایان سال 20 درصد رشد دهید؟ تمرکز بیش از حد ذهن روی جواب این سوالها شما را در مسیری قرار می دهد تا آگاهانه و ناخودآگاه اتفاقات را رقم بزنید سپس می توانید اهداف مشخص، قابل دستیابی ، مرتبط با زمان محدود را تعیین تا بدانید دقیقاً چه هدفی را دنبال می کنید.اگر مطمئن یا شفاف نیستید، امواج مبهمی به جهان می فرستید. و نتایج ناخواسته ای دریافت می کنید.

2-بر روی قدرشناسی و گفتگوی مثبت تمرکز کنید

هر کدام از ما صداهایی در ذهن داریم و در طول روز مدام با خود گفت و گو می کنیم برخی از اینها مثبت و برخی دیگر منفی هستند و اثرات بسیار مخربی دارند قانون جذب ادعا می کند تمرکز بر هر چیزی باعث رشد آن می شود بنابراین با قدرشناسی و سپاسگزاری گامی مثبت در جهت رشد افکار مثبت بردارید و وقتی احساس کردید که به سمت منفی می روید به چیزهای خاصی فکر و از خداوند سپاسگزاری کنید و روند فکر خود را به روشی مثبت تغییر دهید بنابراین هر روز وقت بگذارید تا از داشته های خود سپاس گزاری کنید.جذب اتفاقات خوب

هر روز صبح با فکر کردن به 5 مورد که از آنها سپاسگزار هستید، قدردانی را تمرین کنید سپس حداقل به یک نفر فکر کنید که از داشتن آن در زندگی خود سپاسگزار هستید.همچنین یک دفتر داشته باشید و لیستی از شادی های کوچک و چیزهایی که به شما احساس خوشبختی و رضایت می دهند را یادداشت کنید.

3-به کلام خود توجه داشته باشید

به تفاوت ظریف کلمات “من هستم” و “خواهم بود” فکر کنید، اولی شما را در ذهنیتی قرار می دهد تا از قبل به آنچه می خواهید برسید در حالی که دومی دلالت بر کاری دارد که در آینده انجام خواهید داد بنابراین مراقب نحوه بیان خود باشید.

4-آرامش ذهنی را تمرین کنید

برای جذب اتفاقات خوب باید قدرت مغز شما بیشتر و ذهن تان آرام شود. برای تمرین آرامش ذهنی به مدت 5 الی 10 دقیقه چشمهای خود را ببندید و به هیچ چیز فکر نکنید.جذب اتفاقات خوب

5-موفقیت را تجسم کنید

تجسم یکی از اساسی ترین ابزارها برای جذب موفقیت است و برای رسیدن به حداکثر نتیجه باید تا حد ممکن واقع بینانه عمل کنید. تجسم به شما این امکان را می دهد تصور کنید که چگونه با موفقیت در چالش ها حرکت خواهید کرد و این می تواند به سادگی و با بستن چشم و تصور حداکثر جزئیات و قدم های بعدی باشد که باید برای رسیدن به موفقیت بردارید. تصویر ذهنی می تواند کوتاه باشد و صبح ها و شب ها بهترین زمان تجسم هستند زیرا در این زمان است که ما آرام ترین حالت را داریم.

6-از جهان بخواهید

خواسته یا آرزوی خود را مشخص کنید سپس تصویری از آن به جهان بفرستید تا جهان پاسخ دهد. شما برای رسیدن به هدفتان خواسته ی شما باید شفاف و با جزئیات باشد. برای رسیدن به خواسته تان تصور کنید که به آن رسیده و آن را به دست آورده اید.

7-به انرژی ساطع شده خود توجه کنید

اگر انبوهی از انرژی های منفی ساطع می کنید انتظار جذب انرژی خوب نداشته باشید و به نوع ارتعاشاتی که دیگران زمانی که با شما می گذرانند می فرستند فکر کنید. انرژی منفی قطعاً بر روابط شما تأثیر می گذارد و به طور کلی در شما بازتاب می یابد. چه تاثیری بر دیگران دارید؟ اگر به طور طبیعی به نظر می رسد دیگران را به خود جذب می کنید و افراد به دنبال همکاری با شما هستند، به احتمال زیاد در انتشار انرژی مثبت موفق بوده اید.جذب اتفاقات خوب

8-ارتعاشات منفی را کنار بگذارید

ارتعاشات منفی می توانند احساس خوب را مختل کرده و شادی و رضایت را از بین ببرند ، این تأثیرات منفی می تواند افراد ، مکانها یا چیزهایی باشد که در زندگی شما تأثیر نامطلوبی دارند. ممکن است افرادی در زندگی شما وجود داشته باشند که برای خوشبختی کلی شما سمی هستند و شاید انتقادات مداوم آنها شما را دچار ضعف اعتماد بنفس کند پس ارتعاشات منفی را قطع کرده و زندگی ای را که می خواهید شروع کنید .به دنبال تأثیرات منفی در زندگی خود باشید تا بتوانید از برخی از آنها کاملاً اجتناب کرده یا آنها را حذف کنید زیرا راهی مطمئن برای از بین بردن آنها است.

9-مثبت نگری را در خود تقویت کنید

دقیقاً همانطور که می خواهید تأثیرات منفی را محدود کنید، شروع به گذراندن زندگی با اتفاقات مثبت کنید و اطراف خود را افرادی مثبت و موافق قرار دهید و با کسانی که انرژی مثبتی با خود دارند همراه شوید، این روابط را پرورش داده و محافظت کنید وانرژی خوب خود را وارد زندگی و به ایجاد هم افزایی مثبت کمک کنید.جذب اتفاقات خوب

10- خواسته ی خود را بنویسید

خواسته خود را مکتوب کنید یعنی چشمان خود را ببندید و آرزوی خود را طوری تصور کنید که در حال برآورده شدن است سپس شروع به نوشتن کنید مثلا بنویسید خیلی خوشحال و شکرگزار هستم که الان … و جمله را با گفتن خواسته ی خود به جهان بگویید. طوری جمله تان را بنویسید که انگار همین الان به خواسته ی خود رسیده اید و از نظر گرامری از زمان حال ساده استفاده کنید.

11-مهربان باشید

کارهای کوچک می توانند تأثیرات عمیقی روی افراد بگذارند. تحقیقات نشان می دهد افرادی که نسبت به دیگران مهربان و دلسوز هستند از زندگی خود رضایت بیشتری دارند ، از سلامت جسمی و روانی بهتری برخوردارند و روابط قوی تری دارند. هدیه دادن به دیگران بازخورد مثبت ایجاد می کند و هرچه بیشتر اینکار را انجام دهید احساسات خوبی نیز در ازای آن دریافت می کنید.

افرادی که از مهربانی و عطوفت بهره مند می شوند بیشتر خودشان این صفات را به نمایش می گذارند. راه های بسیار ساده ای برای نشان دادن مهربانی وجود دارد مانند نوشتن یک یادداشت و گذاشتن آن برای کسی ، لبخند زدن هنگام دیدن افراد همه اینها به خوشبختی دامن می زند و انبوهی از انرژی مثبت را می فرستد.

12-خواسته خود را احساس کنید

مهم ترین و قوی ترین گام در قانون جذب این است که شما طوری عمل یا فکر یا صحبت کنید که انگار همین الان دارید به خواسته ی خود رسیده اید زیرا اینگونه شما احساس می کنید به خواسته خود رسیده اید و هم اکنون آن را در اختیار دارید پس قانون جذب شروع به کار می کند و جهان این فکر و احساس شما را آشکار می کند.

13-قدرت درونی خود را پیدا کنید

ناامنی، شک و ترس انرژی را از بین می برند. این احساسات منفی اعتماد به نفس را سلب می کند و توانایی شما را برای بازگشت از سختی ها تضعیف می کند اما با غلبه بر موقعیت های دشوار ، مقاومت در شما ایجاد می شود و این قدرت درونی شماست. افکار منفی درونی خود را متوقف کنید زیرا اینها احساس ارزشمندی را کاهش می دهد و توانایی بالقوه را مختل می کند.

14-به جهان اعتماد داشته باشید

جهان دارای دانش و قدرت بیشتری نسبت به نوع بشر است پس به جهان ایمان داشته باشید. در جستجوی خواسته ی خود نباشید؛ اگر چشمتان به دنبال اتفاقی باشد که آرزوی شما را برآورده کند، وقتی که شما نگران چگونگی هستید، این طور عنوان می کنید که به جهان ایمان ندارید. صبور باشید و نگذارید برآورده نشدن فوری آرزوی شما باعث ایجاد استرس درباره چگونگی برآورده کردن آن شود.جذب اتفاقات خوب

15-اجازه ندهید شکست مانع پیشرفتتان شود

وقتی شکست می خوریم آخرین چیزی که می توانیم به آن فکر کنیم جذب چیزهای خوب در زندگی است زیرا ما روی همه چیزهای بد اطرافمان بسیار تمرکز کرده ایم اما شکست هرگز نباید ما را از موفقیت بازدارد. زمانی که اینطور به شکست نگاه کنید ، یاد می گیرید چطور از پس موانع موجود در این راه برآیید ، در نهایت همه چیزهایی را که می خواهید جذب می کنید. وقتی تسلیم نمی شویم آن وقت است که جذب در زندگی اتفاق می افتد.

 

منبع: Namnak

ترجمه و گردآوری: هیات تحریریه راز تیوان | علی عباسی

 

 

این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز: 5 / 5. تعداد آرا: 8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *