چگونه از قانون جذب برای درمان افسردگی استفاده کنیم؟

5
(8)

چگونه از قانون جذب برای درمان افسردگی استفاده کنیم؟

اگر مشکوک هستید که از افسردگی رنج می برید ، همیشه هوشمندانه است که این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید. دارو و درمان می تواند مسیرهای سازنده ای برای زندگی شادتر باشد. با این حال، شایان ذکر است که قانون جذب می تواند متّحد قدرتمندی در سفر شما به سمت سلامت روان باشد.
اگر تشخیص داده شده که افسردگی دارید. در حال حاضر هر کاری را که تیم مراقبت های بهداشتی خود توصیه کرده است انجام می دهید.در اینجا برخی از بهترین راه ها برای استفاده از قانون جذب برای مبارزه با افسردگی آورده شده است.

1-خودتان را رها کنید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که بپذیرید با یک دوره افسردگی دست و پنجه نرم می کنید و به مرور زمان می گذرد. اگر خودتان را به خاطر احساس پستی مورد ضرب و شتم قرار دهید، فقط احساس بدتری خواهید داشت و منفی‌ترهای بیشتری را به زندگی خود جذب خواهید کرد.
این بسیار مهم است که سعی نکنید خود را مجبور به احساس متفاوت کنید. این می تواند به یک روش غیر معتبر از بودن منجر شود که به شما کمک نمی کند زندگی شادتری داشته باشید. با این حال، از انتهای مخالف طیف نیز اجتناب کنید. غرق شدن در احساسات مالیخولیایی با پذیرش غم و اندوه متفاوت است.
اگر متعهد به یک روند آهسته و پیوسته برای رفتار با مهربانی بدون قضاوت و تقویت انعطاف‌پذیری خود باشید، می‌توانید بسیار مؤثرتر با افسردگی مبارزه کنید. هدف خود را برای احساس بهتر در نظر بگیرید و چشمان خود را برای چیزهایی باز نگه دارید که به شما کمک می کند احساس بهتری داشته باشید. بگذارید این پیشرفت ها به طور طبیعی اتفاق بیفتد.

2- بدانید که هنوز هم در سطح قلب مثبت اندیشی را جذب می کنید

هنگامی که افسرده هستید و مشتاق استفاده از قانون جذب هستید، ممکن است نگران باشید که خلق و خوی ضعیف شما به این معنی است که دائماً چیزهای بیشتری را جذب می کنید تا احساس افسردگی کنید. با این حال، با آگاهی از این که در سطح قلبی، هنوز چیزهای مثبت را جذب می کنید، می توانید احساس امنیت کنید.
شما می خواهید احساس بهتری داشته باشید، اما هنوز به آنجا نرسیده اید. در نتیجه، ممکن است شاهد پیشرفت های مثبت باشید که کندتر ظاهر می شوند، اما به خود یادآوری کنید که این تغییرات ممکن است رخ دهند. قلب شما در فرکانس بالاتری در حال ارتعاش است و فقط منتظر است تا بقیه شما احساس بهتری داشته باشند تا همه جنبه های مختلف شما با هماهنگی شروع به کار کنند.
اعتقاد به این به شما کمک می کند تا از چرخه معیوب احساس بدی که «از قانون جذب به درستی استفاده نمی کنید» اجتناب کنید. شما تمام تلاش خود را می کنید و فقط به کمی زمان بیشتر نیاز دارید!

3-هر روز مدیتیشن و مراقبه کنید

همانطور که آخرین مطالعات علمی نشان می دهد، تمرین روزانه مدیتیشن می تواند معجزه کند زمانی که شما در تلاش برای تقویت سلامت روان خود هستید. اگر فقط می توانید 5 دقیقه مدیتیشن کنید، این یک مکان عالی برای شروع است. نکته کلیدی این است که هر روز زمانی را برای مدیتیشن اختصاص دهید و به تدریج مقدار زمانی را که صرف آن می کنید افزایش دهید.
در ابتدا یک رویکرد ساده را امتحان کنید، مانند تمرکز بر نفس خود در حین دم و بازدم، یا خیره شدن به نور سوسوزن شعله شمع. بگذارید افکار سرگردان بدون توجه دقیق بگذرند، زیرا بدانید که بعداً به آنها توجه خواهید کرد.
وقتی به مدیتیشن منظم عادت دارید، می‌توانید از تکنیک‌های تجسم مانند تصور کنید قلبتان پر از نور است، استفاده کنید. با این حال، حتی ابتدایی‌ترین تمرین مدیتیشن می‌تواند با القای احساس آرامش و آرامش به مبارزه با افسردگی کمک کند.

4-متعهد به ورزش منظم و سبک باشید

انجام منظم نوعی ورزش سبک نیز می تواند به شما کمک کند تا از قانون جذب برای مبارزه با افسردگی استفاده کنید. ورزش کمک می کند تا بدن خود را با نیات قلبی خود برای تجربه تغییر در خلق و خوی هماهنگ کنید و شرایطی را برای غلبه بر افسردگی ایجاد کنید.
هنگامی که ورزش می کنید، بدن شما اندورفین ترشح می کند – آن هورمون های احساس خوب که روحیه شما را بالا می برد و ارتعاش طبیعی شما را به گونه ای افزایش می دهد که از تلاش های شما برای تظاهر حمایت می کند. نمونه‌های خوب ورزش ملایم اما مؤثر شامل شنا، پیاده‌روی و یوگای آرامش‌بخش است.
مانند مدیتیشن، حتی ده دقیقه در روز می تواند به تغییر حالت عاطفی شما کمک کند و می توانید به تدریج تا 30 دقیقه یا حتی یک ساعت کار کنید.

5- برای مدتی دوشاخه را جدا کنید

در نهایت، این نکته برای هر کسی که می‌خواهد دیدگاه مثبت‌تری داشته باشد و در فرکانس‌های بالاتر ارتعاش کند، مفید است، اما اگر با افسردگی دست و پنجه نرم می‌کنید، ممکن است مفید باشد. اساساً به تمام منفی‌هایی که از اینترنت و تلویزیون می‌گیرید فکر کنید. اخبار ناراحت کننده، دیالوگ های آزاردهنده، و دلایلی برای احساس حسادت یا تعجب که آیا به اندازه کافی خوب هستید یا خیر.
سعی کنید قرار گرفتن در معرض این تأثیرات منفی را محدود کنید و رویکردی آگاهانه تر و آگاهانه تر به زمان آنلاین خود داشته باشید.
فقط چیزهایی را تنظیم کنید که واقعاً احساس شادی یا الهام بیشتری به شما می دهند. و اگر متوجه شدید که در شبکه های اجتماعی بی خیال مرور می کنید، عمداً توجه خود را به چیز دیگری معطوف کنید.
توجه داشته باشید که چگونه سلامت روان شما می تواند در نتیجه بهبود یابد، و اگر این رویکرد به شما کمک می کند تا راه مثبت تری را نشان دهید، تغییر دائمی در عادات خود را در نظر بگیرید.

امروز منفی ها را از زندگی خود پاک کنید…
شروع کنید به حذف هر گونه باور محدود کننده ای که ممکن است در مورد خودتان داشته باشید و پتانسیل کامل خود را کشف کنید.
با استفاده از این تکنیک شگفت انگیز، منفی ها را از زندگی خود پاک کنید.
طناب انرژی منفی را در زندگی خود قطع کنید.

برگرفته از: thelawofattraction.com
ترجمه: هیات تحریریه راز تیوان-علی عباسی

این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز: 5 / 5. تعداد آرا: 8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *