7 تکنیک ضروری قانون جذب کائنات

7 تکنیک ضروری مهارت در قانون جذب
5
(3)

قانون جذب کائنات یک قانون ثابت و جهان شمول و تخطی ناپذیر در دنیا است .

کائنات و جهان به افکار و احساسات ما جواب میدهند .

آن چیزی که درون ذهن ما به عنوان فکر ظاهر می شود دارای یک سری انرژی و ارتعاش است که کائنات آنها را دریافت میکنند و با توجه به آن پاسخ می‌دهند .به هر چیزی که فکر می کنید و هر چیزی را که درون ذهنتان می آورید به سمت کائنات ارتعاش می فرستد و کائنات با توجه به آن ارتعاشی که دریافت می کنند به شما پاسخ می دهند .یعنی وقتی به بی پولی ، بیکاری ،یک رابطه خراب ،نبود همسر مناسب و… فکر می کنید در حال فرستادن ارتعاش منفی به کائنات هستید و کائنات با توجه به آن ارتعاش بی پولی ، بیکاری ، رابطه خراب و… را وارد زندگیتان خواهند کرد .

بسیاری از آدمها در برابر یک سری از مسائل که برایشان رخ می دهد افکار و احساساتی دارند . که این مسائل باعث ایجاد یک سری واکنش ها مثل خوشحالی ، حس خوب ،عصبانیت ، استرس و اضطراب و… ایجاد می کند .

به عنوان مثال :

وقتی چیزی شما را خوشحال می‌کند، این موضوع باعث می شود تا جهان چیزی را وارد زندگی تان کند تا خوشحالی بیشتر وارد زندگیتان بشود .

در این مقاله شما با 7 تکنیک و گام ضروری آشنا می شوید که مهارت شما را در استفاده مطلوب از قانون جذب و کائنات در جهت رسیدن به خواسته ها و اهداف خود تضمین می کند، در ادامه با راز تیوان همراه باشید؛

۱- افکار منفی تان را کنار بگذارید.قانون جذب کائنات

برای اینکه بتوانید بر قانون جذب کائنات تسلط داشته باشید و به هر خواسته و هدف که دارید، برسید باید افکار منفی تان را بسوزانید .افکار منفی باعث فرستادن ارتعاش منفی به سمت کائنات می‌شود .ممکن است این باور درون ما ایجاد شده باشد برای آنکه آدم خوبی باشیم باید سخت کار و تلاش کنیم و کارهایی که دوست نداریم را نباید انجام بدهیم .

 این یک باور و فکر منفی است. اگر این باور را داشته باشیم ، کائنات و جهان هستی کارهای سخت و دشوار را وارد زندگیمان خواهند کرد . باید افکارمان را درست کنیم نتایج خوب و عالی وارد زندگیمان بشود .دیدن، شادی کردن و لذت بردن را در اولویت های روزمره خود قرار بدهید . اگر کاری را انجام میدهید که آن را دوست ندارید برای مدتی نترسید و به دنبال کاری باشید که رویایتان است .اگر می خواهید یک زندگی لذت بخش و شیرین داشته باشید، باید پیامی را به کائنات ارسال کنید تا شادی و لذت بیشتری وارد زندگیتان بشود . 

۲-  هر روز شکرگزاری کنید.قانون جذب کائنات

شکر گزاری نزدیکترین فرکانس به خدا و کائنات است.هر روز زمانی را برای شکرگزاری تعیین کنید. و چند دقیقه زمان بگذارید و بابت چیزهایی که دارید شکرگزاری کنید. اگر بابت تمام خواسته و چیزهایی که دارید شکرگزار خداوند باشید. کائنات آن چیزها را بیشتر وارد زندگیتان خواهند کرد .بهترین کار برای شکرگزاری این است که یک لیست کامل از تمام چیز های خوبی که در اون زندگی خود دارید تهیه کنید و بابت آن شکرگزار خداوند باشید .البته شکرگزاری فقط مخصوص چیزهایی که دارید نیست شما می توانید بابت تمام خواسته و اهدافتان که به آنها نرسیده اید شکرگزار خداوند باشید .این شکرگزاری باعث می شود که درخواست هدفتان به کائنات درست فرستاده شود .پس هر روز زمانی را جهت شکرگزاری بابت داشته ها و خواسته هایتان مشخص کنید .

بنابراین پیشنهاد می کنم حتما کتاب بی نظیر “معجزه سپاسگزاری اثر راندا برن” را مطالعه فرمائید و با تمرینات ساده آن از همان روز اول شگفت زده خواهید شد.

۳- خوبی دیگران را باور کنید

جواب دادن به حرفهای ناخوشایند و کارهای دیگران از روی عصبانیت کار بسیار ساده ای می باشد . اما خوب این کار باعث می شود عصبانیت بیشتری وارد زندگیمان بشود .بهتر است به جای حرف های ناخوشایند از روی عصبانیت خوبی های افراد را باور کنید . این حرفا ممکن است به این دلیل که کارش تحت فشار بوده است زده شود و شاید هم ممکن است بابت اخبار بد و ناخوشایند که به او رسیده باشد.توجه به خوبی های دیگران باعث ایجاد یک فرصت خواهد شد از همه مهم‌تر باعث می شود حس بهتری داشته باشیم و احساس مان خوب شود .اگر میخواهید در قانون جذب کائنات تسلط پیدا کنید باید احساس تان را خوب کنید احساس خوب نشانه موفقیت شما میباشد .

 

۴-  اخبار را فراموش کنید

اخبار رسانه ها چیزی جز عوامل منفی نیست . امروزه هر چیزی که سرشار از مشکلات ،جنگ . و… اتفاق می‌افتد را درون اخبار می گویند.مواردی که درون اخبار ها گفته می شود سرشار از انرژی منفی میباشد و همین انرژی منفی بر روی شما تاثیر می گذارد.بهتر است اخبار و چنین مسائل منفی را برای همیشه کنار بگذارید .

 

۵- روزانه کار های محبت آمیز انجام دهید 

بر اساس قانون جذب کارما ما همان چیزی را جذب خواهیم کرد که به دیگران میدهیم، پس بهتر است به دیگران محبت بدهید . خوش رفتار باشید و به دیگران محبت کنید همین محبت کردن باعث می شود ،مهر و محبت بیشتری وارد زندگیتان به شود .به دوستان و اطرافیان خود هدیه بدهید و یا در مورد خوبی آن ها صحبت کنید . تمام کارها و اعمالی که انجام میدهیم دارای انرژی و ارتعاش هستند ، پس بهتر است که با کارهای خوب انرژی و ارتعاش خوبی را به کائنات ارسال کنیم .

 

۶- به ناخواسته هایتان توجه نکنید

به جای ترسیدن و فاصله گرفتن از چیزی به سمت آن خواسته به هدفی که داریم حرکت کنید . وقتی از چیزی میترسید و می خواهید از آن فاصله بگیرید , پیام ترس را به کائنات میفرستید و همین باعث می شود که ترس بیشتر وارد زندگیتان بشود .پس به جای این کار بهتر است اصلا نا خواسته های خود توجه نکنید و تمام توجهتان را برای خواسته و اهدافتان بگذارید .

 

۷- مراقبه و مدتیشن انجام دهید

یکی از مواردی که باعث می شود تسلط بر قانون جذب کائنات شما افزایش پیدا کند انجام مراقبه روزانه می باشد . مراقبه باعث می شود تمام انرژی های منفی مثل استرس ، ترس ، ناراحتی ،اضطراب شما کاهش پیدا کند .انجام مراقبه باعث می شود که ما به زمان حال متمرکز شوید . این مورد باعث ایجاد آرامش بهتر و حس خوب درون شما می شود .

ده دقیقه مراقبه در روز این قدرت را دارد که تسلط بر قانون جذب تان را به شدت افزایش یابد . پس هر روز زمان کوتاهی را برای انجام مراقبه بگذارید .

 

در پایان آنچه در این مقاله خواندید :

برای آنکه بتوانید بر قانون جذب کائنات تسلط پیدا کنید باید افکار منفی تان را به کل کنار بگذارید .
افکار منفی باعث فرستادن ارتعاش منفی به کائنات می شود و کائنات با دریافت آن انرژی و ارتعاش ناخواسته های بیشتری را وارد زندگیتان خواهند کرد .
یکی از بهترین موارد در جهت اینکه تسلط بر قانون جذب تان را افزایش دهید به آن خواسته و هدف که دارید نزدیک‌تر شوید این است که هر روز زمانی را برای شکرگزاری قرار دهید .
برای شکر گذاری بهتر است یک لیست کامل ازتمام چیزهایی که احساستان را خوب میکند تهیه کنید و بابت آن ها شکرگزار باشید .
به دیگران خوبی کنید و خوبی های دیگران را باور کنید . خوبی کردن به دیگران باعث می شود خوبی های بیشتری را جذب کنید .
از اخبار و فیلم ها و یا آهنگ های منفی خودداری کنید و از آنها فاصله بگیرید .
به هیچ عنوان به چیزهایی که دوست ندارید توجه نکنید و توجه تان را بر روی اهداف و خواسته هایتان بگذارید این کار باعث می‌شود تسلط شما بر قانون جذب را افزایش دهد.

 

ترجمه و نویسنده: هیات تحریریه راز تیوان

 

این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز: 5 / 5. تعداد آرا: 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *